fredag den 18. september 2009

Nul huller...



...ville jeg jo i den grad ønske at jeg kunne sige... :o)
Men nej... eller jo så alligevel...der er nul huller i den rodbehandlede tand som er færdig for nu...men som senere skal have en krone på... Hmm...jeg skulle måske overveje at begynde at spille Lotto?... :o)
Nej så vil jeg hellere investere i et abonnoment på Boligliv...så det er det jeg gør nu... :o)
Tandlægen rykkede min tid med en halv time...først tænkte jeg...åhh nej, så når jeg bare at blive endnu mere nervøs...jeg var nemlig allerede på vej...men så gik jeg et lille smut ned i en af de butikker (Pink i Fiolstræde), som af og til kan inspirere mig... Idag var der dog heldigvis ikke noget der "sprang" op i mine hænder... :o)
Bagefter gik jeg igennem Kongens Have, som var fuld af unge mennesker, der sad rundt omkring i små flokke, eller sprang omkring og spillede bold. Jeg satte mig på en stille og rolig bænk og nød solen og kiggede grønt...for der er meget grønt endnu... :o)
)
20 min. fik jeg på bænken og gik så stille og rolig mod tandlægen som "bor" lige ved siden af Kongens Have. Og hvem kom cyklende og mødte mig ved porten?...det gjorde såmænd Tandlæge Anne som var så glad for at jeg havde synes det var okay at rykke min tid 30 min., det havde nemlig været hendes eneste chance for frokost-pause på en hektisk dag...og med mine tanker på de reklamer som kørte et stykke tid tilbage hvor sloganet lød: "De fleste fejl sker på tom mave"... så satte jeg mig beroliget i stolen...for så kunne det da ikke gå helt galt idag... :o)
Og det gjorde det heller ikke... Tanden, eller rettere rødderne var parat til at blive cementeret til, og tanden blive bygget op med plast... så endnu en gang klarede jeg det i stiv arm UDEN bedøvelse...det er stort for mig... :o)
Da jeg kom hjem gik jeg helt i hækle-mode...på bølgetæppet...det vil jeg meget gerne snart være færdig med...og det går klart fremad...jeg er over halvvejs... :o)
Idag har jeg kontaktet maleren, og han kommer mandag kl. 12 og ser på det og aftaler nærmere... Øj, jeg kan næsten ikke vente... :o)
Ventetiden skal idag fornøjes med at hente Øjestenen fra børnehave senere...om lidt kommer Ældstedatteren forbi med Trunte-hunden...og så skal Øjestenen, Trunte-hunden og jeg hygge og sove i arm i nat... :o)
Jeg er dog i et mindre dilemma... Skal jeg se Talent09 eller Vild med Dans i aften?... Tror nu godt jeg ved hvad det bliver... ;o)
Hvad skal du se?... :o)
Ciao

1 kommentar:

Mette Lykke sagde ...

Du er godt nok blevet en sej tante til det tandlæge halløj.. Godt gået.
Jeg var i Pink i onsdags, men jeg blev ikke fristet til at købe noget.. det var mage prikker derinde.. Regnfrakkerne var fede, men alt for dyre..
Du må have en god aften med de dejlige !..
Mon ikke det bliver en aften med dans.