mandag den 20. juli 2009

Øv altså...

... det hjalp altsåå kun halvt med det penicilin... Torsdag morgen tog jeg sidste pille...fredag mærkede jeg intet...men lørdag begyndte jeg at være lidt øm igen...tænkte at jeg måske havde tygget lidt vel meget på tyggegummiet...men nej søndag eftermiddag brød helvedet løs igen...jeg fik monster ondt og hævede igen...det føltes bare værre end sidst... :o(
I nat vågnede jeg så ved 3-tiden og kunne ikke være nogen steder...og pludselig slog det mig at min læge garanteret havde ferie fra idag af...og efter en opringning blev det konstateret på telefonsvareren Ferie d. 20-07 til 10-08... øv... Men så kunne jeg jo lige så godt ringe til lægevagten med det samme som at skulle ringe til en fremmed læge-vikar her til morgen...og som tænkt så gjort... Og der blev aftalt en ny penicilin kur...piller kunne hentes på nærmeste apotek... Skrev sms til begge døtre om en af dem evt. kunne hente det og en bøtte Panodil (som jeg selvfølgelig også var løbet tør for)...og ældstedatteren meldte sig på banen imorges... Så jeg er nu i ny penicilin behandling...og er faktisk ret elendigt tilpas... Øv... Håber at det virker bedre denne gang... :oS

Det var dagens ynk fra mig af...men imorgen bliver garanteret en meget bedre dag... :o)

Håber at I må have en mageløs mandag derude i virkeligheden... :o)
Ciao

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

bette pjusk ... :-(
Godt du har dine døtre :-)
Husk nu at passe på din stakkels mave- al den penicilin, med lidt yoghurt ..
Håber du har det bedre i morgen , sender dig knus :-)

Pernille på 1. sagde ...

Åh din stakkel hvorfor skal du gennem det her igen...røv er det.
tak for din melding med butikkernes åbningstider.
Nej Pi jeg har ikke fået nogen mail.... græder :)
Prøv lige at gensende den til den her mailadresse
schufri2@yahoo.dk, når du altså får overskud

Knus og god bedring min lille stakkels Pi

Olines sagde ...

Øv, at det er en ommer med den penicillin! God bedring

Julia sagde ...

Åh nej - rigtig god bedring!