lørdag den 20. juni 2009

Lørdags guf... ;o)

Ja så er det en aftale... Jeg skal på date imorgen... aften... Og det tegner umiddelbart godt indtil videre... :o)

Jeg er mere positiv, end jeg har været længe, på den front... ;o)

Øj...jeg har helt glemt at det giver lidt sommerfugle i maven... for selv om jeg ikke forventer mig noget...så er det jo alligevel sin sag at skulle møde et menneske som man har skrevet lidt sammen med, som man synes man har dannet sig et billede af på baggrund af de oplysninger man har fået...og så alligevel ikke kender... Har set et billede og kan lide det jeg ser... Men noget andet er det levende billede... mimik...stemme...kropssprog...latter...øjne...hænder... og alt det andet man bliver mødt med... :o)
-men som udgangspunkt er en fremmed bare en ven du ikke har mødt endnu... :o)

Jeg er altså lidt spændt på det her... :o)

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Uha hvor er det spændende,det lyder ikke dårligt med sådan en gangs lørdags guf :)

Jeg er ikke selv begyndt at date endnu, for jeg ved bare slet ikke hvordan at jeg skal komme igang :)

Jeg er meget spændt på at høre om din aften.

Knus

Madame sagde ...

Hvor er det spændende for dig - jeg håber, det går godt og glæder mig til at læse, hvad du fortæller bagefter.

Ha' en rigtig god lørdag aften :-

Unknown sagde ...

Du er sej og modig ! Respekt :-)
Har været alene alt forlænge..
Og som Pernille siger, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal komme igang :-)
held og lykke, håber det bliver sjovt !