søndag den 17. maj 2009

Øv...

Den lille prinsesse som blev indlagt tidligt igår, kom hjem ved 17-tiden om eftermiddagen. Med lægens ord for at hun skulle bare have den antibiotika som hun havde fået fået udskrevet fra egen læge om fredagen. For så atter at blive indlagt igår aftes ved 22-tiden...igen med høj feber og hun havde kastet den smule mad hun havde spist iløbet af dagen op.
Så jeg har været aflaster, for min ældste datter, det meste af dagen idag ude på hospitalet. Og mormors øjesten har bare været sløj idag også. Og den dims hun havde fået sat ind i foden i nat, for at de kunne sprøjte antibiotikaen direkte ind, istedetfor at give hende piller, måtte i eftermiddags tages ud og en ny sættes i den anden fod. Da var det lige før jeg kastede mig på gulvet og råbte "Tag min fod istedetfor" ...vel vidende at det ville jo ikke hjælpe øjestenen noget som helst. Men gud hvor er det svært at stå og holde i hånden og se sådan en lille en som man elsker så højt, lide så meget ... Øv... Men mon ikke at de snart får bugt med den dumme infektion... Håber det...

Nu er jeg helt flad og vil se dyner... :o)

Ciao

Ingen kommentarer: