fredag den 15. maj 2009

Premiere-nerver... ;o)

Så skete det!... Jeg er sprunget ud som blogger...og så på min førselsdag... :o)

Og det sker ikke uden lidt sommerfugle i maven...for det har været undervejs længe...har skrevet her længe, men kun inde i mit hovede. Ja jeg er måske en smule skør, men skal man ikke være det for at være tilstede i livet?... :o)

Jeg vil bruge dette medie til at få luft, men mest for de fine, smukke og glade ting og begivenheder som bobler indeni mig og som længe har gjort deres forsøg på at komme ud i verdenen.
For med glæde og positivitet skal livet leves.
Nu er det jo ikke sådan at jeg er en quinde som går rundt på små lyserøde skyer og er lalleglad hele tiden, for så måtte jeg iføre mig vinger og skyklapper. Og da jeg befinder mig bedst med begge ben solidt plantet i den danske muld med frit udsyn til alle sidder (altså i mere overført betydning) så kan det ikke undgå min opmærksomhed at der sker uretfærdigheder og ulykkelige ting, som da også skal kommenteres... :o)

Men nok for nu...al begyndelse er svær...men mon ikke det gik an for nu?... :o)

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Jo det har du da klaret ganske fint. En god begyndelse som altid er svær. Bare klø på, så kommer det at skrive helt af sig selv.

Hvis du vil have flere læsere, så kig dig omkring herinde, klik på vores links til andre bloggere og skriv kommentarer. Sådan ved vi at du er her. :-)

God fornøjelse og velkommen i blogland.

Kærlig hilsen
Henriette
http://defemibyen.blogspot.com/

Maria sagde ...

Hej med dig.

Herligt du skrev til mig, en glæde :-)
Og tillykke med at du er blevet officiel blogger nu. Pludselig skriver det hele sig selv, og man har en hobby der beriger på flere plan. Jeg kan rigtig godt lide du skriver, at det både er på godt og ondt. De "lyserøde" liv findes altså ikke, det nægter jeg at tro på. Jeg glæder mig til at føle lidt med her også, og høre mere til dig, din familie, dit barnebarn og alt det andet. Klø på.

KH Maria.