torsdag den 21. maj 2009

Løftet...



Jeg har lovet Pernille på 1. at lægge et par billeder herind af de to Heksagon-tæpper som jeg har gang i efter inspiration af Liselotte http://slagtenhelligko/:o)


Jeg er ikke nogen super fotograf, men må jo nok til at øve mig for at kunne lægge nogle nogenlunde ok billeder herind... ;o)




Billedet af tæppet med de multifarvede heksagoner... Der er laaang vej endnu...men jeg hygger mig... :o)
Og ja der er også lang vej endnu med det med de ensfarvede heksagoner...men det hygger jeg med når jeg ikke gider skifte farve hele tiden... :o)
Men det lykkedes faktisk at sætte billeder ind her... Jeg er så stolt af mig selv... :oD
Rigtig god aften...
Ciao



2 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hello!

men alltså wooooow vilket snyggt täcke det blir det där, underbara färger i en härlig mix tillsammans :)
Älskar människor som blandar hej vilt sådär, det blir så livfullt och härligt! :)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er de altså bare smukke de tæpper det var dejligt at se nogle billeder af dem, jeg er stadig imponeret over at du har gang i to.

Mine blev ikke lige sekskantede i første forsøg men jeg har fundet ud af hvad jeg lavede galt. så nu må jeg prøve i morgen igen :)

Knus og god aften