onsdag den 3. oktober 2012

HOUSE OF BÆK & KVIST ApS

Jeg har været så heldig at være en ud af fem bloggere der fik æren af at smage en lækker te.
Og alene det, at pakke så fin en dåse ud af pakken, var en fornøjelse. :)
Teen som jeg er udvalgt til at smage er af mærket BASILUR tea Leaf of Ceylon i varianten DIMBULA. :)
Da jeg åbnede posen i dåsen bredte der sig en varm karamel-agtig duft.
Og smagen...uhmm...er fyldig med et sødmefyldt strejf af karamel som ikke overdøver smagen af den røgede note af earl Grey. :)
Dette er helt min egen oplevelse af netop denne smag.

Hvis du er blevet mere nysgerrig, så kig forbi www.houseofbk.com og se de forskellige varianter af te (og jeg har luret at de også sælger lækre ting til hjemmet ;) )
Jeg ved ikke lige hvorfor linket ikke er aktivt, men det er klart besværet værd at kigge der forbi :).

Ciao :)

Ingen kommentarer: