torsdag den 18. oktober 2012

Efterårsferie :)

Jeg har haft "feriebarn" fra mandag til onsdag eftermiddag. Det er meget lang tid siden at jeg har haft energi og overskud til at have Øjestenen på overnatning.Alle mine bekymringer om hvordan det skulle gå blev gjort til skamme. Det har været super hyggeligt. :)

Jeg spurgte hende hvad hun havde lyst til at lave, og da hun ikke lige havde nogle forslag, så kom jeg med et par stykker. Bl.a Tivoli. Men nej tak blev der svaret. Hun havde bare lyst til at vi skulle være herhjemme og være sammen, bare os to. Og sådan blev det. Stille og roligt og meget hyggeligt. Vi læste i bøger, snakkede, lavede en fin gave til hendes mor, Ældstedatteren, som havde fødselsdag igår, efter et godt fif fra en god veninde af mig fra Fyns land :)
Og vi snakkede mere, luftede Pytte og Øjestenen legede med hvad der nu var for hånden, bl.a min store alternative Dalar hest :)
Og vi gik ture og nød hinandens selskab, imens vi snakkede om alt og intet :).
Jeg lægger lige et par billeder fra vores dage sammen :)

Ingen kommentarer: