fredag den 11. maj 2012

De står i kø...

Indlæggene altså... så der kommer nok lidt mere aktivitet nu her på bloggen... 
Det er godt nok også tiltrængt...både for jer, mine faste læsere, skyld, men også for min egen skyld...for der er jo sket en del igennem de sidste uger...og fremadrettet kommer der også til at ske lidt... :o)

Fredag d. 20. maj havde jeg besøg af en blogger. Henriette med bloggen Det nye liv ville gerne købe en af de stole som jeg havde til salg i min blog-shop. :o)
Hun havde en gave med til mig istedet for en blomst 


Lækkert garn og smukke hæklede blomster... :o)



Og så havde hun en pose blandet godter til sy-kreativiteter...


Bl. a. en masse lækkert gammelt sytråd i oprindelige æsker... :o)

Tak, endnu en gang, Henriette for gaverne og dit dejlige besøg... :o)




Ingen kommentarer: