tirsdag den 3. april 2012

Også i sidste uge... :o)

Turen gik til butik Con Amore i Nordre Frihavnsgade på Østerbro.
Jeg har før handlet med dem i deres online butik, men havde besluttet at denne gang ville jeg derud og kigge istedet for.
Yngstedatteren ville gerne med ud og luftes en tur, så afsted vi tog... :o)

Denne lille arkitektlampe havde jeg spottet på tilbud på hjemmesiden,


og den passer perfekt til at sidde med på sofabordet når jeg kreerer, som f.eks. lige pt hvor jeg er igang med at brodere... :o)


Fadet her stod til 25,- , og straks i kurven alene p.g.a. farven... og det kan jo bruges til alt andet end chips og dip...smykkeopbevaring f.eks... :o)


Og servietholderen her har stået på min ønskeliste et pænt stykke tid nu, så da den stod der til bare 25,- ja så kom den også med hjem... :o)

De havde også et fint havebord stående til ikke så mange penge, men da jeg jo er mest tilbøjelig til at skulle flytte væk fra min have, ja så lod jeg det stå... :o)

Og lad mig sige det sådan, det de har i deres online shop er kun en brøkdel af hvad du kan finde i deres fysiske butik... :o)

Håber at du må skabe dig en fuldstændig fantastisk tirsdag... :o)
Ciao... :o)

Ingen kommentarer: