mandag den 23. april 2012

Blandet gods... :o)


Der er intet nyt omkring Yngstedatterens situation...ud over at hun nu har måtte opsige sin lejlighed.

Jeg er mega træt i øjeblikket...og har meget ondt i mit venstre ben...overanstrengelse, sandsynligvis...
Jeg har nemlig nærmest ligget vandret den sidste uges tid.
På den positive måde.
Jeg har valgt at få udbetalt den efterløns-opsparing jeg havde nået at få indbetalt til inden jeg blev syg.
Og nogle af disse penge er blevet omsat til bl.a en ny mobiltelefon og nyt til hjemmet... :o)
Og så fylder jeg jo rundt i næste måned, så der har jeg inviteret de nærmeste ud at spise.
og lidt nyt tøj er det også blevet til...skønt.... :o)

Alt luner på en i forvejen stram kontanthjælps økonomi... :o)

Idag er jeg bare så træt at jeg ikke kan hænge sammen...så I må vente med flere billeder til senere... :o)

Skab dig en god dag...:o)
Ciao... :o)




Ingen kommentarer: