onsdag den 29. februar 2012

Vinderen er...

TROMMEHVIVL.... 


Alle navne skrevet på små sedler og ligger her og venter....


Yngstedatteren og Baby-hunden er på besøg og tilbyder deres hjælp til at trække vinderen...


Honning bliver hældt op og smurt på Baby-hundens snude...


Og snuden dyppes i skålen med de mange sedler...og en hænger fast... :o)


...og blev reddet inden den blev gumlet på ... Og vinderen af Retro-anden er...


Følte så trang til at glæde endnu en med en lille trøstepræmie... :o)


Og vinderen af den lille retro-fugl er... :o)


Tillykke... :o)

Vil I begge to være søde at sende mig en mail på pi-andrea@jubii.dk
med jeres adresse så vil jeg sende præmierne afsted så hurtigt som muligt... :o)

Ciao... :o)




4 kommentarer:

Udda Bella sagde ...

Ha ha ha fedt med trøstepremie! Men øv for mig der ikke vandt!

Eva sagde ...

Jamen er det mon mig? Hvis det er, så føler jeg mig heldig, kan jeg godt sige. Og så lige i dag, hvor jeg sådan trænger til held:)

Sikke i øvrigt en herlig måde at trække lod på. Så sjovt!

Pi Andrea sagde ...

Jeps Eva...det er dig... :o)

Wildflower sagde ...

Mange tak! :))))) Jeg er meget glad :))))) Eva, tillykke! :)