søndag den 5. februar 2012

Søndag...og det gik... :o)


Så kom sneen endelig hertil... :o)


Det er så smukt... :o)

Nå men en afrunding af den sidste uge kommer her... :o)
Jeg klarede det!...og lidt til...faktisk... Fordi Øjestenen blev syg mandag eftermiddag i børnehaven...ørepine :o(
Tirsdag skulle Ældstedatteren kun være 3 timer på praktikskolen så hun tog Øjestenen med.
Men tirsdag sidste på eftermiddagen fik Øjestenen det dårligere...nu klagede hun over smerter i brystet.
Ældstedatteren ringede til lægevagten og fik besked på at komme derind.
Jeps det var ikke så godt med Øjestenen, hun havde mellemørebetændelse og lungebetændelse. :o(
Vel hjemme igen fik hun det dårligere og dårligere...frøs selv om hun havde tøj og dyne på...blev mere og mere sløv...så Ældstedatteren kunne ikke komme på døgnapoteket...afsted blev jeg kørt af Yngstedatteren og kæresten hendes...og ud til Ældstedatteren og Øjestenen med penicillinen... Så ved selvsyn hvor skidt hun var... 
Vi aftalte at jeg skulle komme onsdag morgen og passe Øjestenen... som sagt så gjort... Og der havde hun det allerede bedre.
Torsdag og fredag passede jeg også Øjestenen og hun fik det bedre... langsomt men sikkert... :o)
Fredag eftermiddag da Ældstedatteren kom hjem var jeg godt nok flad...og hjemad turen gik... :o)
Dagen igår gik mest med at sove og slappe af... og idag har jeg også været lidt træt men har ikke sovet særlig meget... Jeg har været ovre og handle lidt ind...og har ellers nydt at se ud på det flotte vinterlandskab... :o)

Nu vil jeg se om jeg kan koncentrere mig om at se lidt tv, måske en film... :o)

Ciao... :o)

1 kommentar:

Eva sagde ...

Sikke da udfordringer. Godt, at I kan hjælpe hinanden i familien, - og du har klaret det :)