søndag den 12. februar 2012

Bedre sent end aldrig... :o)

Lidt billeder fra Januar... :o)


Fik strikket et tørklæde til Pernille i fødselsdagsgave som blev sendt til hende sammen med Blomstertæppet, som du kan se hvis du klikker her ovenover på hendes navn... :o)


Jeg fik smagt eksotisk frugt...ikke en umiddelbar succes der kræver en gentagelse... :oS
Men smuk var den... :o)


Fik endelig købt et ur der passer ind her i stuen, på udsalg i Bahne til 50,- :o)


Købte en regnfuld blæsevejrs dag perler inde i Liebeshop  - uha da der var mange andre fristelser...men jeg var stærk... :o) 


Til gengæld kunne jeg slet ikke modstå Illums udsalg ... :oS
Denne store lampeskærm (normalpris 449,- nu 100,-) skal bruges til min lyserøde standerlampe...men fatningen driller...så når der kommer penge i overskud på kontoen igen skal ny fatning købes... :o)


Det samme skal der til de to lamper der skal bære disse skærme (normalpris 229,- stk nu 30,- stk)



Sofaen blev også forkælet med disse to pudebetræk (normalpris 449,- stk. nu 50,- stk) som jeg heldigvis havde indmadden til... :o)


Et rødt spejl (normalpris 199,- nu 20,-) en pink ramme (normalpris 179,- nu 20,-) og en pakke små ternede cupcake-forme ( normalpris ?, nu 5,-)


Og blev der suppleret Hjertekopper (støtter Børnefonden) i tre farver som jeg ikke havde i forvejen... :o)


Og Netto fik igen Barbapapa krusene, så jeg fik fat i de 4 sidste som jeg manglede fra sidst de havde dem.... :o)


Og fordi jeg havde lidt overskud på kontoen (fordi jeg jo havde opholdt mig en del hos Ældstedatteren) da måneden var ved at være slut, fik jeg muligheden for at slå til da et godt tilbud viste sig på Trendsales med den fine bordlampe som fotomodellen/fotografen Helena Christensen har designet... :o)


En venlig ven til Ældstedatteren havde denne rystekugle med hjem fra ferie til mig, desværre gik glaskuglen i stykker, men den får nu alligevel lov til at stå med i skabet hos de andre hjembragte kugler... :o)

Tjo så set i retrospekt har Januar været en udemærket måned...og produktiv... mere om det i det næste indlæg... :o)

Ciao... :o)

3 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Du er BELASTENDE god til at shoppe ;))

De små lampeskærme er liige præcis sådan nogle jeg mangler og har manglet siden jeg flyttede. Jeg har tre "fødder" uden skærm der bare står og lyser med en ensom pære i. Jeg har slet ikke kunnet finde skærme til dem altså nå..

Jeg glæder mig nu endnu mere til at besøge dig inden længe og så kommer jeg nok til at røre lidt ved dem hihi.

Mange knus o´supershopper
Henriette :))

Eva sagde ...

Tak for en lille måneds-update:)

De der hjertekopper er skønne!!!!

Pi Andrea sagde ...

Hej Henriette... :o)
Du skal nok få lov til at røre... :o)
Knuss

Hej Eva... :o)
Velbekommen... Og ja jeg er også vild med dem... :o)
Knuss