fredag den 2. september 2011

Svaghed x 2... :o)


Ja jeg har to store svagheder.
Gravhunde og puder.
Og når de to så bliver forenet, 
ja så bliver jeg jo nødt til at bukke under... :o)
Jeg så den her på denne helt fantastiske blog, som gør mig så glad indeni hver gang jeg ser hendes søde og sjove tegninger, og vidste at den måtte jeg da bare se i virkeligheden.
Så efter at havde været til frokost hos min mor igår, ja så gik turen ind mod centrum.
Og hjembragt blev smuksakken... :o)

Jo jo, jeg har nok lidt mere end de 2 svagheder...rammer, lysestager, skåle, ej skal vi ikke bare sige alt hvad jeg finder smukt og kompatibelt til mit hjem... :o)
Men ikke alt kan jo hverken være i min lille lejlighed eller købes for den smule jeg tillader mig at bruge til det.
Men det vigtigste er at jeg er glad, forbliver glad, især når jeg så også føler at jeg har gjort et godt køb... :o)

Håber at du nyder denne fredag...for den kommer aldrig igen... :o)

Ciao... :o)


Ingen kommentarer: