fredag den 20. maj 2011

Ihh altså....uden billede... ;o)

HVORFOR?... :o)

Hvorfor er det sådan at når nu både tid og vejret arter sig til at save ½ cm af hylde og save de resterende 3 sæder til stolene, at så er lysten og trangen til at få det gjort PIST BORTE?... 

Skal jeg blive irriteret på mig selv?

Eller bare give efter for lysten til i stedet at danse fjollet rundt til høj musik?
- gerne af den lidt pop-rockede slags :o)
-for derefter totalt afslappet at sætte mig med en god bog og bare glide ind i fortællingens univers?

"Ja ja giv nu efter". nærmest råber min indre stemme...
- "du burde altså få det andet gjort færdigt", prøver min fornuft at overdøve med...

Burde og skulle bliver sat på standby idag
til fordel for lyst ...
Det er jo trods alt også officiel helligdag, og jeg kunne jo nemt komme til at forstyrre og fornærme nogen i deres bønner, med mine savelyde... :o)
Og helt ærlig, så er jeg faktisk også stadigvæk øm i mine arme efter at have slebet spisebordet af i forgårs... :o)

God dag til dig derude, uanset om du beder eller giver efter for burde, skulle, lyst eller trang... :o)
Ciao... :o)


2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Du skal bare gøre helt som du selv har lyst til, og det er da fint hvis du holder en helligdag, du skulle jo helst være frisk når mit stof kommer med posten.... griner
Kan du have en dejlig dag
♥ knus pernille

Frederik sagde ...

Enig - Følg dine lyster, når det det er fri og godt vejr :) - så kan man altid lave pligterne når det bliver dårligt vejr.

Frederik
Københavnske restauranter
http://københavnskerestauranter.dk/