torsdag den 23. december 2010

Imorgen er det juleaften... :o)

... Og jeg har lavet de forberedende øvelser... :o)
Anden og flæskestegen er taget ud af fryseren... Risengrøden til ris a la manden har stået og kogt inde i min seng hele dagen... Yngstedatteren og jeg har besluttet at vi vil have agurkesalat med til bords i år...så den er også lavet og står og trækker i køleskabet... :o)
De sidste indkøb er gjort og drikkevarer er lagt på køl... :o)

Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske min faste læsere, og andre der læser med, en rigtig glædelig jul...Gid du må få bare et enkelt af dine ønsker opfyldt... :o)

Jule-Ciao... :o)

1 kommentar:

Eva sagde ...

Risengrøden er endnu ikke kogt, men ellers er de tre ænder stegt og flæskestegen er på køl, juletræet er pyntet, - og om lidt henter jeg pizza, for nu er jeg træt.

Glædelig jul til dig:)