tirsdag den 9. november 2010

Tirsdag... :o)

Så sprang Aloe Vera blomsterne ud... :o) De er nærmest vanillie-farvet... :o)
Og min Væddeløber er også i blomst...og den lyserøde pelargonia er også begyndt at blomstre igen efter at jeg tog den ind fra haven af... :o)

Og så har jeg lige broderet dette billede af The King of pop... Til yngstedatterens lillebror på faderens side... han er MJ-fan... :o)

Ellers har dagen idag mest stået på frisk luft...indkøb af hyacinter... Og shopping og restaurant-besøg på Fisketorvet sammen med min Allergo'este ven... :o)... shopping er måske så meget sagt...jeg købte noget plastikrør i Silvan som jeg skal bruge i min sofa, så betrækket ikke kan trækkes skævt...så det kan vel egentlig godt betegnes som praktisk indkøb... :o)

Nu er jeg så helt flad og vil finde min seng... fordi det vasketøj som jeg alt for længe enten har syltet eller ikke har kunne komme til at vaske, det SKAL altså vaskes imorgen... I er hermed mine vidner på at jeg har skrevet at det SKAL gøres... ;o)

Nat nat derude... :o)
Ciao... :o)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

God "vaske-onsdag".

Rina sagde ...

Øj, jeg vidste ikke at Aloen kunne blomstre?! Håber du fik ordnet det du skulle ;o)