tirsdag den 14. september 2010

Overspringshandlinger...YES... ;o)

...men nu gik den ikke længere... Har lige været nede i vaskekælderen med det først hold af stor vasken... :o)

Men før det fik jeg lige strikket det halstørklæde til Øjestenen færdig... Jeg startede på det i aftes, men det var jo meget lige ud af landevejen så det tog ikke længe at strikke færdig... :o)

Og så fik jeg denne skønne pakke i min postkasse... :o)

Med disse lækre ting i...en slikpose med perler og nogle hækleopskrifter til kager og isvaffel... Og vedlagt var 3 smukke reklamepostkort ... Ja fra hvem og hvad kan I jo selv se... :o)

Og så lå det nyeste Boligliv også i postkassen... men det må vente til i aften, når jeg er færdig med vasketøjsbunken, der har en størrelse a la Himmelbjerget... ;o)

Håber at du får de ting fra hånden idag, som du har sat dig for... ellers så er der jo altid en dag imorgen... :o)

Ciao... :o)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor er det et sødt tørklæde. Jeg husker den type fra min barndom.

Pi Andrea sagde ...

Ja jeg synes at det er så fint fordi der ikke er lange flapper der kan hænge fast diverse steder på en legeplads..og så slutter det tæt til halsen... :o)