torsdag den 23. september 2010

De to nye... :o)

Den første fra Amsterdam er nok ikke lige den jeg selv ville have valgt som "førstevælger"...men på den anden side så havde vi joke'et med at han nok ville købe én med hjem til mig med en joint i...så er den her vel egentlig ikke så langt fra?... ;o)
Men næste gang én jeg kender skal en tur til Amsterdam, så ønsker jeg mig altså en af de mere officielle...f.eks med de smalle huse i... :o)

Nr. 2 er så til gengæld ikke til at tage fejl af hvor kommer fra...også selv om det ikke skulle stå på siden... Og glimmeret/sneen indeni er hvidt og pastellyserødt... Nice... :o)

Håber at du må få en dejlig torsdag aften...måske på "Lærkevej"?... :o)

Ciao... :o)

1 kommentar:

Eva sagde ...

Ikke noget lærkevej her hos mig. Håndbolden kører i baggrunden mens jeg lige orienterer mig i blogland:)