fredag den 23. juli 2010

Sweden here I come... :o)

Jeg var en tur i Malmö igår sammen med min Allergo'este ven...og nøj hvor var det hyggeligt... :o)
Vejret var pragtfuldt...humøret højt...og selskabet godt... :o)

Ned af "Strøget" gik det med fuld musik...butikker blev indtaget... og lidt blev der shoppet... :o)

Blandt andet købte jeg mig en ny te-kande for den nette sum af 78,- danske kroner...og smuk synes jeg den er... :o)

Og disse to fine hvide Matrushka'er... til henholdsvis 19,- og 29,- svenske penge... :o)

Det er nu skønt med nye butikker, et andet sprog i ørene og med bevidstheden om at jeg er udenlands...bare lidt... :o)

Men det havde også været en lang dag...så da kl nærmede sig 22.00 var jeg så træt at jeg dårligt orkede at løfte mig selv fra sofa'en og ind i sengen... :o)

Idag har været en ok dag i projektet...det er nogle rigtig søde mennesker som jeg tilbringer tiden sammen med derude...både de andre "borgere" og dem der "underviser"... :o)
Men det er nu dejligt at have weekend... :o)

Skab dig en god aften... :o)
Ciao... :o)

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Herligt med en endagstur til malmø det kunne jeg også godt tænke mig..
God sommer søde Pi.

Unknown sagde ...

Malmø er en dejlig by !