fredag den 10. juli 2009

Ikke fordi jeg havde det meget bedre idag...men fordi jeg havde lovet Øjestenen og hendes moder det...så godt udrustet med smertestillende piller...tog jeg afsted ved middagstid... :o)
Først mødes med Øjestenen og yngstedatteren på halvvejen mod Fisketorvet...og så følges ad den sidste halvdel... :o)

Føtex blev indtaget og plyndret for jordbær og andet fødselsdags-godter... :o)

Og så gik vi lige en halv runde og spiste lidt mad, inden turen gik hjem mod ældstedatteren... :o)

Hun havde nået en del af det hun ville imens vi var ude og handle, så der var derfor tid til at sidde og hygge lidt sammen...og tænk engang...Øjestenen sad hos mig og faldt i søvn... Den rene lykke og ro... :o)

Vendte næsen hjem...og har slappet af...læst blogs...og nu havde jeg energi til at skrive lidt om min dag...og aften... :o)

Og snart er det nat nat...skal nemlig være lidt friskere til imorgen... Eftermiddagen står på fødselsdag for Øjestenen...heldigvis kun som gæst... Og om aftenen skal jeg passe og overnatte hos Øjestenen (og Ældstedatteren)...fordi at Ældstedatteren og Yngstedatteren skal til Britney Spears koncert i Parken... Det skal nok blive hygsomt det hele... :o)

Sov godt derude i den virkelige verden...
Ciao

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Håber du vågner frist og udhvilet og parat til dagens glæder :-)

Christine sagde ...

Håber, pillerne virker her til morgen... God fornøjelse til fødselsdagen - hils og sig tillykke :) Glæder mig, til vi ses på onsdag...